「1:2000」可重用飲管 - 等如沙灘🏖️救海星??

「1:2000」可重用飲管 - 等如沙灘🏖️救海星??

有一日,有老人家係沙灘上一次又一次咁彎下身拾起海星(唔係攞返屋企煲湯),再拋向海中。一個路過嘅小朋友問老人家
小朋友:「伯伯,你係度做咩呀?」
老人家:「哦,你唔洗怕,我唔係攞D海星返屋企煲湯,我想救返D 海星。如果唔救佢地,佢地就會乾死。」
小朋友:「哦,但係個海灘咁大,咁多海星,要救到幾時先救得哂?」
老人家:「救唔哂嫁!」
老人家:「不過,救得一隻得一隻啦!」
同樣情況,我地之前推出可重用飲管,都有好多網友心入面都可能會問:
「係唔係可以完全代替飲管?」
「香港一日用咁多飲管,幫得幾多呀?」
「我一個用重用飲管,有咩用呢?」
「唔記得帶,咁又點啊?!」
上面故事嘅老人家,已經答左依D 問題,「飲管,慳得一支得一支啦!」
多一個人出一份力,總比少一個好!
講返依支香港🇭🇰本地設計嘅「1:2000」可重用飲管,應該係我見過最方便帶出街嘅一款。重點係佢可以摺埋,仲有個袋仔跟埋,好似信用卡咁上下size,就算好似我地依D 咁嘅懶人,都冇藉口唔帶出街!
✅ 100% 香港🇭🇰本地設計
✅ 方便帶出街 - 摺疊設計,信用卡咁上下size
✅ 易清潔🧽 - 可以完全攤開,鍾意點抹都得!
✅ 跟個靚靚袋仔,好方便,有平凡色,有浮誇色 (嗰隻Unicon 色好搶眼!)
✅ 0-100C 度,冇問題!
✅ 密封效果好! - 由軟及硬物料造成 (PE & TPE), BPA Free
✅ 廠方測試過可摺超過2000次都冇問題!
講真,我自問真係講唔上係一個什麼環保人士,但係係日常生活之中可以做到嘅話,做到幾多得幾多啦!好似伯伯咁:「救得一隻得一隻啦!」,飲管的話就慳得一支得一支啦!。我都想兩個囡第時仲見到一個同而加一樣嘅大自然環境!
而且用左依支「1:2000」可重用飲管,環保♻️得黎又方便,何樂而不為呢?!
P.S. 嗰隻Unicon 色真係好好好搶眼,次次一攞出黎未打開,D 朋友已經話:「咩黎架,幾靚wor!」