ByeBye ByeBye 肉神器 - 係一部「被」運動機?!

ByeBye ByeBye 肉神器 - 係一部「被」運動機?!

**因為示範想明顯D,所以一黎就校到12度(最大的15),大家開頭要由最低強度慢慢試上去!**

好多女士除左想嫁個好老公之外,都一個共同嘅夢想。
就係「唔洗運動又可以減肥!!」

太太成日同都想知有D 咩方法係可以唔洗運動,唔洗出汗都可以減肥?!最好坐係度睇著電視就會瘦就最好啦!

ByeBye ByeBye 肉神器,佢係用微電流刺激肌肉,令到肌肉收縮。依個技術叫EMS(Electrical Muscle Stimulation)所謂EMS,常用於物理治療,即是透過電流刺激神經,令到肌肉收縮,有類似運動而消耗卡路里的效果。

其實類似產品已經係市面上已經出左好幾年,賣到搵足球明星C朗做代言人,show 埋六嚿腹肌做廣告。我之前都問過太太,佢怕太勁所以唔敢試。但係依個減肥煲呔就唔同,佢係專為女士減肥而唔係男士健身而設計。

佢有15段強度可以調節,開頭用建議用最低強度試一試先,感覺會有D痺痺地,用左一兩分鐘之後就會開始習慣,可以自己調節強度(記得要因應自己體質調節!)。我阿媽試過,話好似有D 按摩嘅感覺tim!

用左依個ByeBye ByeBye 肉神器,就可以安在家中,一路睇電視,一路「被」運動啦!

詳情:https://www.wowliving.hk/products/vonmie