新一代返工包包 - 地上最輕便13"電腦包包?!

新一代返工包包 - 地上最輕便13"電腦包包?!

**剛剛換左部大iPad Pro,終於有個好歸宿啦!!**
**🉐🉐店長推介👍🏻👍🏻!!輕便,實淨,設計細心!!**
話說小弟自畢業🎓以來,都係一個電腦不離身嘅人。偶然有一日半日部電腦唔係身就好邊,就會周身唔聚財,又怕夜晚有客call 黎要開機搵資料💾⋯⋯。但係近年因為用多左雲端(Cloud),好多資料同文件都放哂上網。做網店更加只係用Facebook IG 同個eShop 就攪掂,所以少左帶電腦💻出街同返屋企,好多時帶部iPad Pro 就攪掂。返到屋企就用屋企部Desktop,再加上Cloud D 文件已經OK。
剛剛買左部iPad Pro 12.9" 就更加少機會帶部MPB13" 返屋企。就因為咁,發覺自己返工孭緊嗰個背囊,成日都空nel nel,得D 淋嬸嘢,有時就加部iPad Pro,好似好空虛咁⋯⋯⋯⋯。一到左依個moment,男人嗰條根又起啦!我係講心思思想買包包嗰條根。
其實我心目中只係想搵一個正正經經,放得入13"電腦或者12.9" iPad Pro 嘅袋,但係想輕便D,唔想個袋老連咁大,放完個iPad 又空nel nel。而且,而加D 電腦同iPad 只會越出越輕同越出越薄,個袋真係唔洗太大!
但搵黎搵去,要入到13" 電腦一係就公事包型電腦袋,一唔係就係D 大messenger袋⋯⋯⋯⋯⋯⋯天下之間搵個compact D 嘅13" 電腦包包都咁難?!
好在,最後都比我地搵到依個「睇佢唔出」返工包包。
我第一眼見到依個包包,我:「吓,依個袋放得入13"電腦?!唔係掛?」。結果,實測後 - 12.9" iPad Pro(最大嗰部),13" MPB,13" Surface Pro 全部都放得入,之後放淋嬸嘢嘅空間都綽綽有餘,真係「睇佢唔出」!但孭起上黎一D 都論盡,日常返工,完全冇問題,一試就愛上左😍😍
佢仲有好多賣點:
✅ 13"MBP, 12.9" iPad Pro 都放得,但係無論睇落同孭落都一樣咁輕便
✅ 用料實淨!店長比到5星級⭐⭐⭐⭐⭐!!
✅ 有相機📷間隔,放多部無反相機📷都仲OK! (唔放相機又可以攞走個間隔)
✅ Cable 收納位,真係細心到一個點
✅ YKK 防水拉鍊
✅ 近身暗袋 - 袋住D 錢出街,又唔怕比人偷。袋返屋企又唔會比老婆發現😏😏
✅ 大手抽位 - 店長好like!! 個手抽位仲可以穿落去喼個手柄,去旅行一樣咁方便!
✅ 內置水樽位 - 睇落就輕便D
✅ 放淋嬸嘢冇問題 - 外面仲有兩個細隔
✅ Fidlock 磁扣索帶 - 可以索風樓或遮係袋底
✅ 一袋四孭 - 側孭,斜孭,背脊橫孭,背脊直孭 (佢有三對attach point 用黎扣條帶,扣唔同attach point 就可以轉孭法)
✅ 避震減壓系統 - D attach point 好似可以彈下彈下咁,係用黎避震減壓,避免D 重量直接傳哂落個人度
講左咁耐,我覺得依個袋好有「老婆」feel,即係話我要求嘅野佢全部有哂,雖然佢未必係天下之間嘅第一美女,但一見到真身時,發覺佢好有內涵(用料實在),又細心(設計有心思,又實用),樣貌身材都唔錯(靚仔又輕便)。雖然花巧野唔多,但比到我好實在同可以長遠用嘅感覺!!正所謂娶妻求淑婦,一個咁有內涵咁細心嘅返工包包,真係夫復何求?!比個設計超級浮誇嘅袋你,如果唔實用,咁又如何呢?!計我話,搵個實實在在,穩穩陣陣,就好似依個咁先係首選!!
用左依個「睇佢唔出」返工包包,就算大大部iPad Pro 或者13"電腦都可以輕輕鬆鬆咁帶出街啦!!