「卷卷卷」真.防水重用遮袋 - 不再浪費即棄遮袋了!

「卷卷卷」真.防水重用遮袋 - 不再浪費即棄遮袋了!


每逢落雨天,出入商場時都會見到一個場面,工作人員一邊派遮袋(透明即棄)比入黎嘅人,另一面離開商場嘅人就將D 遮袋揼落垃圾桶。轉眼間遮袋就塞滿幾個垃圾桶!見到如斯情景,心底裏覺得非常浪費!

早排我地見到有雨具嘅品牌,出左一個「卷卷卷」真.防水重用遮袋,但係賣左冇幾耐就停左產。我地再係市面上搵左個差唔多嘅產品,今次依個仲用左德國Fidlock 磁扣,真係誠意十足!!
我第一眼見到我就覺得:「依!得wor!」,第二個感覺就覺得有D 慚愧。依個遮袋嘅設計,基本上係户外用嘅防水袋,只不過係縮細版。我地用依D 設計嘅防水袋好多D,基本上都幾可靠,用黎上山下海都唔會入水!慚愧嘅係,點解我地都諗唔到用依個設計去解決即棄遮袋嘅浪費問題!!

講下依個遮袋嘅設計,
✅佢用左10,000mm H2O 嘅防水布
✅用左防水袋嘅卷卷開口設計,100%防漏!
✅用左防水膠貼,連個袋D 車線位都做埋防水!基本上同户外用嘅防水袋冇分別!

✅用左德國Fidlock磁扣,方便又穩陣
✅只有約28g,非常輕便
✅雨傘長度:最長約30cm,如果比較細嘅縮骨遮可以放到兩把!
用左依個「卷卷卷」真.防水重用遮袋,咁下次落雨出街,就可以又環保,又唔怕整濕自己個袋同D 地方啦!!