「不再斷片💔💔」拍拍聲手機防水袋 - 肯定係店長見過最方便嘅防水袋

「不再斷片💔💔」拍拍聲手機防水袋 - 肯定係店長見過最方便嘅防水袋


**地上最強手機防水袋!!太空技術嘅防水袋?!**

唔知大家有冇發覺每次去旅行,staycation時,去到陽光☀️☀️海灘🏖️🏖️,泳池,或者落水玩,最最最開心嘅時候,就會冇咩相睇!開頭諗,可能掛著玩,太開心,所以冇時間影相。
我估大家同我一樣一落水就會收起部手機📱,收係locker, 收入背囊,放係酒店房等等,所以有落水玩,最開心嘅時候都會消失左「斷哂片」完全冇影相💔💔⋯⋯⋯⋯⋯⋯

自從兩三年前,我正正經經咁搵左一個手機防水袋,我就開始影多左好多兩個囡落水玩嘅片同相,有D開心嘅片,你問我,過左就過左,比幾多錢都買唔返。尤其是有小朋友,好似我兩個囡咁,過多幾年叫佢再同我咁玩,我估佢地睬我都傻。
你可能會話,店長你推介過好幾個防水袋,依個有咩唔同啊?!
簡單答一句:「如果你只係用嚟裝手機,我夠膽講,依個係市面上最方便,最好用嘅一個!」

其實市面試有好多防水袋都好D煩,又要卷卷卷,又要扣黎扣去,等陣扣錯左又怕入水,D 野攞出攞入又麻煩!!有D 用左防水拉鍊,其實已經方便左好多,但有少少機會,拉唔哂(火車未到站),有機會入水🙈

今次推介依個「不再斷片💔💔」拍拍聲手機防水袋,可講係防水袋歷史上嘅突破!放左手機入去之後,「拍」「拍」兩聲,兩條專利設計嘅磁石條,就會自動幫個防水袋密封。我第一次見到就即時😍😍,去到一個不能自拔嘅地步⋯⋯⋯⋯即刻買左一個黎試。

✅ IPX8 防水,孭住游水都冇問題!!
✅ 極度方便 - 「拍」「拍」兩聲就密封
✅ Touch screen, FaceID, 放係袋入面一樣用到!
✅ 加大size ,攞手機嘅時候,因為開口大D,會攞得輕鬆好多!iPhone Pro Max 都入到!
✅ 透明設計,影相,攞野一樣咁方便!!
✅ 信心保證,專利磁石防水設計 (Gooper),德國🇩🇪Fidlock 出品
✅ 依個密封技術仲比NASA 揀左黎做實驗🔬!!

我再講多一次,店長真係未見過一個咁方便又咁可靠嘅防水袋技術,而加D 手機喐下都成萬蚊一部,買個穩陣D 嘅防水袋都真係有必要!

有左依個咁方便又可靠嘅「不再斷片💔💔」拍拍聲手機防水袋,今日開始,不再斷片!留住每一個開心時刻😊😊!!