「窩心」迷你按摩槍 - 兩個iPhone咁重,帶埋去旅行🧳!?

「窩心」迷你按摩槍 - 兩個iPhone咁重,帶埋去旅行🧳!?

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
詳情及價錢:https://www.wowliving.hk/products/sugar
☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻

女友問:「你帶按摩槍黎旅行旅行做咩?會唔會有DD多餘呢?」
男友:「我知你去旅行鐘意行街,如果由朝行到晚,我唔攰,你都攰啦!我特登帶埋支按摩槍黎,夜晚可以埋你按摩下,等你舒服😌D 嗎。⋯⋯其實支按摩槍又唔算好重⋯⋯」

嘩,有個咁「窩心」嘅暖男做男友,真係諗下都開心😃!!

但係我剛剛就有個一支按摩槍救左一團人嘅經驗。
話說我同一班朋友,一年之前計劃一個滑雪⛷️團,剛剛去完返黎
因為大家都係滑雪嘅新手,滑左第一日之後嗰晚,個個都係度叫救命,話D手手腳腳已經攰到無可再攰,話第二日都唔知點算!
係依個時候,我就攞左依支「窩心」迷你按摩槍,全團人都即刻😍😍,個個都叫我飛機哥前,飛機哥後😎😎
結果大家都按得好舒服,第二日再玩嘅時後個個都醒醒目目咁!

講返依支按摩槍先,佢同市面上一般按摩槍最大嘅分別就係重量,一般按摩槍大約1-1.5Kg 不等,而依支「窩心」迷你按摩槍只有365g, 大約係三分之一嘅重量。而且最重要係佢係用「MicroUSB」差電,帶去旅行連火牛都唔洗帶!!

 細,大過個手機少少
 輕,365g 只有兩部iPhone XR 咁重
 MicroUSB 差電,唔洗又帶多個火牛,用尿袋差電都仲得!
 唔算好好力水,但一定好過用手按好多好多好多!!
 原裝香港行貨,1 年保養

點解帶去外國用,重量咁緊要?!因為按摩槍本身有電池,要Hand Carry上機,如果要你孭多1Kg 寄倉就冇咩所謂,但1Kg hand carry 就會令到我帶出去用嘅阻力大好多!
好似的成日咁講,D 產品帶到出街,用到先算贏!依支「窩心」迷你按摩槍又咁輕,又唔洗帶火牛,真係掂啊!!

想做個「窩心」嘅暖男,或者出國玩運動時舒舒服服?咁就要快D 試下啦!

咁平時係屋企用得唔得?!就梗係得啦!所以係一物二用!