小弟弟,我對你唔著,辛苦左你咁多年!以後有好日子過啦!

小弟弟,我對你唔著,辛苦左你咁多年!以後有好日子過啦!

**此post含不雅用字,只供男士或對另一半無微不至嘅女士參考!**
**店長推介**

試左依條內褲之後,我明白世界上只有兩種著內褲嘅方法:

1. 你去就條內褲(大多數情況)
好多時D內褲嘅設計都係想方便生產(尤其是男裝內褲),其本上兩塊三角布前後車埋比你,完全冇特意照顧男士嘅重要部位其實係立體,而唔係平面一塊!仲要係前面開個永遠都唔會用嘅窿⋯⋯⋯⋯⋯ 。就係咁就犧牲就小弟弟日日夜夜嘅舒適度。

2. 係條內褲去就你(剛剛發現)
近年有D 品牌都你出D 立體剪裁,照顧到男士的立體需要。雖然係生廠上會比較複雜,但內褲生產出黎,係要黎著,仲要日著夜著!講真:「唔舒服,咩都假!」我就buy 依個方法多D 啦!

今次要推介依條「好似冇著」內褲。嗱!唔好笑著,如果你買左返去試,第一個感覺都可能會係「好似冇著」咁!我已經分別送左幾條比幾個朋友,
佢地都不約而同咁話:「舒服到好似冇著咁!但又有承托力,唔知點講!」
第二句就會話:「你有冇得賣?我想要多幾條平時著。」

我第一次試完,淨係覺得佢好舒服😌,應該係我試過最舒服😌嘅內褲。但我都唔係好解釋到點解,我地研究左一輪,再問埋供應商,終於明白,佢嘅設計同用料可以講係「一絲不苟」,務求男士們同小弟弟,有一個最舒服😌同最自然自在嘅空間!

講下佢咩料先:
 摸落涼浸浸,滑嘟嘟,超軟綿綿,著落好舒服😌。Sorry 其實唔應該用「軟綿綿」,因為佢仲軟過綿質!
 用左MicroModal 物料。舒服,快乾,透氣,環保♻️!MicroModal 係黎自樹木🌲的纖維素。
 大髀位及腰位,無車線設計。著落唔會刮著刮著大髀位腰位!
 香港🇭🇰本地品牌!
 包裝好靚仔,送比男友或者老公,又咁好著,即該錫曬你!

其實一條男裝內褲,說穿了都不外乎 - 剪裁,物料,外觀。依條「好似冇著」內褲店長比佢100分💯!你話我浪費我都要講,我已經換哂屋企成批,因為試過依「好似冇著」內褲真係返唔到轉頭😭😭!而且身為一個男士,連自己都唔照顧都自己小弟弟,天下之間唔會有第二個人幫到你,除非你有一個咁好彩睇到依個post 而又咁無微不至嘅另一半買比你啦!

著左依條「好似冇著」內褲就可以日日都醒醒目目,舒舒服服咁出街啦!!

詳情:https://www.wowliving.hk/search?q=prime

**店長真心推介,覺得唔好著返黎搵我!**