碳纖版「不沾濕」羽傘 - 女士,男士每人應該要有一把!

碳纖版「不沾濕」羽傘 - 女士,男士每人應該要有一把!

店長推介:我好認真咁同大家講,依把遮應該每人一把跟身用,女士用99g,男士用150g,一個字「冇得輸!」

上年同大家推介過,99g 碳纖版「不沾濕」羽傘(我冇寫錯寫,因為佢真係輕到好似羽毛咁!)
依把99g - 50年嘅老字號三雄行,用上納米技術,去解決遮袋浪費問題,仲唔夠,再用埋碳纖物料,將「不沾濕」雨傘,變成得99g輕過部手機嘅不沾濕「羽」傘!

上年依把遮受歡迎程度,真係一時無兩,好多女士買完又買,幫屋企人買完再幫同事買。男士買比另一半放手袋跟身用,真係窩心到一個點⋯⋯⋯⋯

雖然有好多男士大讚話送左把99g 比女友好鍾意,但都有好多網友問,99g 打開左個size 太細(直徑約86CM),淨係岩女士用,點解冇一把比男士?

三雄行老闆真係聽左我地D 網友嘅建議,今年推出埋依把150g 嘅碳纖版「不沾濕」羽傘打開直徑約97cm,就算好似我依D 標準再加少少幸福肥嘅身型,都絕對夠用!!

 不沾濕(荷葉效應)效果非常好,大家自己可以係片中睇到
 碳纖混合骨架,混合左金屬同碳纖,做到輕身而且非常紮實!仲防反!
 輕 - 99g(約20吋5骨),150g(約21吋6骨)輕過我部iPhone XR (195g)。我會㨂99g有「不沾濕」功能,而唔㨂70g冇「不沾濕」功能。因為可以唔洗成日用膠遮袋,方便又唔會浪費!
 摺埋夠細,因為用左較薄嘅布料,所以好輕便!
 價錢 - 性價比超高,同平時D 超輕遮要賣$2xx, 依把低好多!我自己試過一次,一心買把靚遮,幾百蚊,諗著長用。但用左兩次就留低咗係茶餐廳。自始我買遮就會考慮「留低」依個問題,買性價比超高的,而唔係盲目追求最靚最貴!
 被店長選為「6件不可不知的旅行神器」之一
 50年香港老字號三雄行老闆強力推介!

我成日都話,買「架撐」,帶到出街先當你贏。好似我之前買左支OSMO Pocket 用黎影兩個囡,支野得116g 我基本上每次同兩個囡出街都會袋住,因為袋左都唔覺重。就因為咁可以影到好多冇預計過嘅開心時刻。

同樣道理,如果有把遮,日日放左係個袋都唔覺,當天有不測之風雲嘅時候就方便好多啦!而依個亦都係點解我地咁多網友買完又買,全家人,全公司人一齊買依把99g 嘅原因。

如果你都想有一把放左落袋都唔好多覺,仲有「不沾濕」功能嘅遮跟身的話,快D click入條link 睇下啦!

詳情:https://www.wowliving.hk/search?q=%E7%BE%BD%E5%82%98