升升鍋 - 讓你專心吹水,享受天倫之樂

升升鍋 - 讓你專心吹水,享受天倫之樂

**依個「升升鍋」最好嘅設計,並唔係自動升降咁簡單!下面有講!**

你可能同我一樣,第一眼見到依個「升升鍋」,覺得幾得意。
第二個感覺就係,有冇咁嘅需要啊?!(我都有同樣問題)
但係當我試用左10分鐘,我已經完全被依個「升升鍋」嘅設計KO哂,服左佢!。
當日我地一共有四個家庭8大7小。一開始時就梗係要照顧左D 小朋友先,於是我地就落哂D 小朋友野食落去。幾分鐘後就「升」個鍋上黎,我地就夾夾夾夾落個碟度攞比D 小朋友,因為個鍋升起左,所以好快就夾清,仲一目瞭然效率非常高!三兩下手腳,就攪掂左班化骨龍!

「升」左幾次之後,我發覺當個鍋升左上黎之後,D 水好似會冇咁滾,但一放返落去,又即刻會滾返。我再留意多一兩次,我發現左一個震驚750萬人嘅秘密㊙️,亦都係依個鍋,最窩心嘅設計所在!!就係當你「升」個鍋上黎,個鍋會自動由5度(最大)火🔥力,自動減到3度(中)火🔥力,第你唔會咁易滾瀉😘😘!(留言圖右下會見到火力顯示燈)

依個「升升鍋」:
 要快時(對付D 化骨龍),可以快!狠!準!
 1500W,火🔥力夠!6-8大人,冇問題!
 唔怕浪費左D 靚嘅食材。因為一「升」個鍋上黎一目瞭然!
 可以專心同朋友吹水,唔使擔心啲食物唔見咗!
 清潔都算易,不銹鋼煲身,個升降台又可拆除。
 我地搵左香港供應商,香港🇭🇰行貨,一年保養!

冬天同朋友,屋企人打個邊爐,飲返兩杯,係小弟人生最大樂事之一。可以吹吹水,風花雪月,有左依個「升升鍋」就可以專心吹水,飲返兩杯,方便又開心😃😃

仲有當個鍋一「升」上黎嗰下野,全場「嘩!嘩!嘩!⋯⋯⋯⋯」嗰種開心,真係比錢都買唔到嫁!

詳情:https://www.wowliving.hk/products/mtoy

實不相瞞依個「升升鍋」TB 有得賣,TMall 官網 499人仔,有TB 小店約369人仔,計埋匯率同運費(小店)約HKD$450, (官網)約HK$620,(佢地D價,你自已再FC!)但應該係兩腳插同冇香港🇭🇰保養的。大家自己衡量下去邊度買啦,如果你上TB 買左又用我開心,我地一樣咁高興😊!下次再支持我地啦!!