反向太陽能電筒💡💡 - 可能係最低成本嘅智能家居!!

反向太陽能電筒💡💡 - 可能係最低成本嘅智能家居!!

話說,我有D 雜物放左係兩個囡間房D 櫃入面,有時夜晚想搵D 野就會遇到一個問題。
就係唔知開唔開燈好,搵野D 聲已經攪到兩個囡半醒,再開埋燈兩個囡醒埋,我就一定要「再陪瞓」,跟著太太又問做咩嘈醒兩個囡⋯⋯⋯⋯⋯⋯

好在,去開露營梗有一支半支頭燈,可以唔開燈都搵到野,不過就會攪到好似做賊咁。其實有時有D 櫃,比較深D,最入嗰D 位都會因為房/廳燈角度問題而會好黑。除非你屋企係百萬豪裝,有時真係唔可以每個位都咁光,想加燈,又唔係話咁易,又要拉線,又要鑽窿⋯⋯⋯⋯⋯⋯到最後都係用頭燈或者手機電筒算數。

為左依個問題,我又搵D 什麼智能家居,又藍牙,又Wifi 都好似幫唔到咩手,而且價錢同安裝都係問題!最後比我地搵到依個「反向太陽能電筒」佢成本超低,但完全可以解決到我嘅問題。最重要係佢有一個超高智能嘅安裝方法「雙」「面」「膠」「紙」!!

而且佢仲有一個幾有智慧嘅設計,就係有光嘅時候佢唔會亂咁著,但冇光嘅時候佢就會自動著,照著你!!所以我地就改佢個名做「反向太陽能電筒」!!

其實佢係堅方便:

 MicroUSB 差電,唔洗拉電線,又唔洗成日換電芯,差一次電可用約大半個用。(視乎用量而定)
 兩個Mode (長著Mode,自動Mode) 自動Mode: 佢有個Sensor 有野係前面就會自動著,約20秒之後就會自己熄燈
太光時(如:有太陽🌞或開左房/廳燈時) 就算開左自動Mode , 有野係前面,佢都唔會著,幫你慳電!!(圖左上有demo)
 夠光,試左幾個品牌,依個🉐!!而且柔光罩做得好,直望都唔會太刺眼🤩🤩!!
 磁石設計,易裝易拆 - 佢會跟兩塊鐵片,用雙面膠紙痴好係傢私之後,支燈本身有磁石,一吸上去就OK! 所以攞去差電時,連阿囡都做到!如果你好似我咁安裝係防潮箱(本身係鐵)的話,根本零安裝,佢本身個磁石一吸上去就攪掂!
 超抵玩 - 一百幾十可以做到依個生活上嘅Upgrade,去邊度搵呢?!唔做真係對唔住自己!!

應用地方:
 防潮箱 - 試問市面上有冇一個咁有形識得自動著,自動熄,就算有都唔平啦!
 衣櫃/儲物櫃 - 一開櫃就著燈,成間屋Upgrade 哂!
 廚房 - 夜晚入去斟水飲,唔洗開大燈,入去自動著,斟完水,唔洗理佢會自動熄。開左大燈都唔洗理佢,因為佢知道夠都唔會著,幫你慳電!!
 洗手間 - 同廚房一樣,夜晚去洗手間,唔洗開大燈,岩哂小朋友!
 車尾,露營⛺️ - 夠哂光!!

講到咁好,咁方便都係講緊一百幾十,但係可以帶黎日常生活嘅方便,仲有係視覺上嘅Upgrade,真係冇得輸!!

詳情及訂購:https://www.wowliving.hk/products/light

你可能會話,依D 咁野TB 大把啦!冇錯TB 真係大把,我地都試左好幾個唔同品牌,有D 太厚,有D 又唔識有光時幫你慳電,有D 又唔夠光⋯⋯⋯⋯⋯⋯
我地最後就搵左依支,同廠方攞貨。
大家自己衡量下去邊度買啦,如果你都係覺得TB 好D,又用得開心的話,我地一樣咁開心🥳!!最緊要係可以介紹到一D產品用得開心,下次有野岩先幫親我地!!