「挺起胸膛」肩帶 - 會變靚仔?!不再低頭!!

「挺起胸膛」肩帶 - 會變靚仔?!不再低頭!!


其實我平時坐office 久不久就會坐到成個人「啤」哂,好似個人冇腰骨咁。雖然我知道咁坐係唔好,但其實都OK 舒服😌
有時係屋企用電腦時,都會比太太話我冇腰骨。再咁坐第時遲早變駝背!!

你估我想嫁咩?!其實好多時係做野做到入哂神,坐到條腰彎哂都唔覺。當然有時睇手機都一樣會不知不覺咁做左低頭族啦!

我太太同我講:「你再係咁就要著條肩帶!」
我:「咩帶?」
太太:「幫你挺起胸膛咩D 肩帶!」
我:「車!咩又係橡筋帶一條?!」
太太:「係,不過你試左先講啦!可能會變靚仔D 添!」

咁我就聽太太講,試下佢。一開始時覺得好似唔係好自然,成日有D 野箍住個膊頭。一陣之後發覺自己個膊頭想開D,好似想「挺起胸膛」咁,因為挺起胸膛時候條帶就會冇咁箍,會舒服😌D,所以就不知不覺咁開始挺起胸膛。

開頭唔習慣,著10分鐘左右就要除落嚟休息下。如果習慣左先慢慢加長時間!
我多數都會係對住電腦嘅時候用。
用左一兩個星期之後,我覺得太太都有D 道理,我發覺其實一般正常人駝背定係唔駝背,係一種習慣,而唔係一種病。只要時常挺起胸膛其他人睇見你,都覺得你醒神,靚仔D啦!

而依條「挺起胸膛」肩帶就提醒左我要習慣挺起胸膛!我用左幾個星期之後,用嘅次數都開覺減少,但因為已經習慣左挺起胸膛,好多時冇著條帶都記得!所以,某程度上依條帶真係改變左我嘅懷習慣,而家日日見人都會挺起胸膛!

但有一樣野我真係試唔到,就係太太話會變靚仔D。因為小弟本身已經咁靚仔,依條帶好難再令到我好明顯咁再靚仔,所以我都唔怪佢。不過,佢真係改變左我嘅懷習慣。

用左依條「挺起胸膛」肩帶,就日日好自然咁「挺起胸膛」醒醒目目做人啦!!