「智慧之板」- 店長兩個囡話:「唔要iPad啦」!

「智慧之板」- 店長兩個囡話:「唔要iPad啦」!


**開聲聽** **開聲聽**
**究竟係小朋友淨係鍾意玩iPad? 定係家長冇認真去搵一D 更加吸引更加益智嘅玩具比佢地呢?**

我:「依個好玩D,定係iPad 好玩D?」
兩囡:「依個!」
我:「咁依後唔玩iPad lo wo, OK?」
兩囡:「OK!」
我:「😲😲

雖然我本身都係一個IT人,但我都唔想兩個囡玩太多iPad。一般我地會限佢係每人每日睇15分鐘。但佢兩個諗到條橋,話兩個一齊睇,咁就可以睇30分鐘🙈🙈

等陣又話要用iPad 做功課,有時都理唔到咁多。

早兩日攞依個「智慧之板」比佢哋試玩,玩左一陣間就愛不釋手,我問佢地,佢兩個就話有「智慧之板」就唔玩iPad啦😲😲!!
見到佢兩個異口同聲咁講唔玩iPad啦,我都好驚訝😱😱!我都不禁要問自己:「究竟係小朋友淨係鍾意玩iPad? 定係家長冇認真去搵一D 更加吸引更加益智嘅玩具比佢地呢?」

見到佢兩個嘅反應,我就明哂啦。
你可能會話,小朋友玩幾玩咪又係攞返部iPad 玩囉!!咁我自己就會再搵下有D 咩新嘢去吸引佢地。因為說穿了,做爸爸的不是一時半刻嘅事情,好多時都冇一勞永逸嘅方法,最弔詭嘅係,一切都係心甘情願的!!

**今次唔係店長推介啦,係店長兩個囡推介比大家😅😅**

有左依塊「智慧之板」,就可以又益智,又唔洗成日對住個Mon 啦!!



P.S. 小貼士
✅ 玩法:「智慧之板」會出題目比你有500+level, 目的係將紅色正方形移到最低的中間位置
✅ LED 顯示藍色=打直放長方形,綠色=打橫放長方形
✅ 教學模式:長按L兩秒,佢就會用閃燈指示出解決方法