"1秒起泡" 洗手泡泡機 - 防流感必備

"1秒起泡" 洗手泡泡機 - 防流感必備

👶👶 小朋友 0 難度,唔洗學,唔洗惦,唔浪費洗手液,自動打泡紅外線感應洗手機。

個囡次次去完洗手間,都好懶去洗手,明明幼稚園都教過講過點解要洗手,返到屋企完 2 回事  😞 。用洗手液次次都要抓上去,仲要一撳唔係整趺個洗手液,就係一大達啫晒出黎,激到我呢~

而家細菌任何時候都無處不在,但好多小朋友都唔在意要多洗手,而市面上嘅洗手液放嘅位置太高,加上好難㩒到同整唔到泡泡,唔方便小朋友去習慣多啲洗手。

為咗令囡囡多啲注意衛生,我同太太特登揀咗呢部「"1秒起泡" 洗手泡泡機」擺屋企。呢部機唔需要有任何接觸就用到,對囡囡嚟講好易就用到,而且部機識得自製泡泡,囡囡好自然就鍾意咗洗手,唔使再諗計去逼佢洗手。

「"1秒起泡" 洗手泡泡機」嘅好處有:
1. 免觸式設計方便又衛生
2. 1秒起泡,節省洗手液同水
3. 使用電芯,唔怕有電線阻住
4. 防水外殼適合潮濕環境

無論係食飯之前、去完廁所定啱啱返到屋企,囡囡都會用呢部「"1秒起泡" 洗手泡泡機」洗手,保持乾淨衛生冇難度,而家放晒去 2 個廁所同太太用嘅廚房用!

詳情:
https://www.wowliving.hk/products/foam