平衡車變單車?二合一平均車?!

平衡車變單車?二合一平均車?!

幾年前搵大囡做左個實驗🧪,依個實驗🧪歷時大約兩年半。

事原我有個朋友同我推介一樣叫「平衡車,Balance bike」嘅野,佢話佢個仔玩左兩年之後,好快就學識踏兩個轆。我睇過D 資料後,我就決定等大囡兩三歲就買架實驗🧪 比佢。

依隻白老鼠玩左兩年幾之後,我就直接買左架兩個轆嘅單車比佢。我仲記得當日大囡一坐上架新單車上面,結果,練左大約10 分鐘,就學識左踏兩個轆嘅單車,而且一起步之後,平衡完全唔成問題(因為一早已經習慣左)。

我屋企依隻白老鼠幫我地實驗🧪証明,Balance Bike 真係帶料到!我自己諗返,小朋友學兩個轆嘅單車,最主要要學兩樣野
1. 學平衡
2. 學踏

以前用輔助轆比小朋友學單車,係先學踏後學平衡
而Balance Bike 就係先學平衡後學踏

如果你問的邊個方法好D? 我一定會答你Balance bike 好D 啦!因為學平衡比學踏難,唔好比阿囡有機會依賴用輔助轆,因為一用左就好難唔用,依個都係點解一般小朋友學單車困難嘅地方。而且,佢地學平衡學得比較方便D,因為冇左個腳踏,平衡唔到就放隻腳落地就OK.

相反,如果學左踏先,但平衡未熟就可能會高速炒車⋯⋯⋯⋯🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

不過Balance Bike 最大問題就係,會被人「過橋抽板」。即係好係我屋企隻白老鼠咁,一學識左兩個轆,架Balance Bike 放埋一邊(好在可以留比細囡)。

到左今日,終於比我搵到依架二合一平衡車,佢最大嘅好處就係可以「隨時變身」。加返個腳踏落去就即刻變左架普通單車。咁學識左都可以再玩多一段時間啦!

詳情:https://www.wowliving.hk/products/etokids

如果有朋友嘅小朋友大約係2-4歲,快D tag 下佢地啦!