做宅男定暖男!你自己揀😎😎

做宅男定暖男!你自己揀😎😎

***快D Share比身邊想做暖男嘅宅男朋友睇下啦!***

IQ 題:如果一班朋友出街,有個女仔唔記得帶遮,要搵人遮埋佢。
咁應該邊個遮佢先最好呢?

把遮最大嗰個?身形最細粒嗰個?定係一路以黎暗戀佢嗰個?
我有一個新嘅建議,就係邊個用緊暖男遮就邊個去遮佢!

依D 咁嘅情況我都係FF吓,依把暖男遮比我用就係用黎遮阿囡,因為細囡比把遮佢又攞得唔好,最麻煩係佢攞著把遮佢又見唔到我,我又睇唔到佢攪咩,所以有時都係我遮埋佢好D。但係好多時阿囡都有半邊身濕,太太就會⋯⋯⋯⋯

今次推介依把「暖男的遮」就可以完美咁解決上面嘅問題。佢最大嘅特點係佢有一邊特別長左出黎,但係一收埋嘅時候又同普通長遮冇咩分別!我試完把遮發現佢有四個模式,可以解決唔同問題:

暖男模式 (闊邊向女士,圖右上),女士見到你咁細心,咁有準備,可能即時已經想嫁比你!
宅男模式 (闊邊向後,圖右上二),平時一個人擔遮自,自己冇濕,但個袋濕哂,用左依個模式!
遮鞋模式 (闊邊向前,圖右上三),如果冇咩袋,就可以遮多D 對鞋,唔洗對鞋濕哂!
冷男模式 (闊邊向自己,圖右下),如果唔鐘意嗰個女仔,就用圖中冷男模式,咁個女仔就會明白你你一個咩人⋯⋯⋯⋯(依個模式,必要時先用,用左冇得返轉頭!)
佢仲有一個好窩心嘅功能就係「遮袋袋」(只限縮骨遮版),佢把遮打開左之後,入面會有個袋仔剛剛好用黎裝著個遮袋,問你服未!

你可能會話,施主何苦呢?帶把大D 嘅遮咪得囉!依把「暖男的遮」最大分別係佢冇大遮咁重,只係同普通遮差不多,收起之後又係同普通遮差不多。但係又有大遮嘅好處,仲要係出自日本WPC 設計同出品!用左佢,今個雨季,個個宅男都隨時可以變暖男,**機會只會留比有準備嘅人😎😎**。一個人嘅時候又唔怕個袋同對鞋濕哂啦!!

有長遮版同縮骨遮版
詳情: https://www.wowliving.hk/products/couple