99g碳纖版「不沾濕」羽傘

99g碳纖版「不沾濕」羽傘

 【幫太太的手袋減減磅 - 99g碳纖版「不沾濕」羽傘】


😱😱99g 有幾輕,睇片都感受到!😱😱

50年嘅老字號,用上納米技術,去解決遮袋浪費問題,仲唔夠,今年再用碳纖物料,將「不沾濕」雨傘,變成得99g輕過部手機📱嘅不沾濕「羽」傘!

早兩個星期出門口時,太太叫我幫佢係房攞個手袋出黎比佢
我:「嘩,咁重嘅?放左好多錢係入面呀?」
太太:「女人有好多野要帶出街,你唔明嫁啦!」
我:「你依D 係咪叫不攜帶行李恐懼症?哈哈😄!」
太太:「係啊,係啊!下次,出街無啦啦落雨,你唔好叫我遮你啊!」
我:「岩啦,早幾日三雄行老闆話有把碳纖版「不沾濕」羽傘,仲輕過部手機,過兩日攞比你試下!」

為左幫太太個手袋減減壓,我就拿拿聲搵左50年老字號三雄行老闆,攞把遮試下。一攞上手,真係好輕,市面上有好多遮都係話自己超輕,其實最輕我見過70g 之內都有,但係就冇「不沾濕」嘅功能。我地今次推介依把碳纖版「不沾濕」羽傘大約係99g 比我見過最輕的重左20g, 但係有「不沾濕」嘅功能,應該係我係市面上見到有「不沾濕」功能之中最輕。

 不沾濕(荷葉效應)效果非常好,大家自己可以係片中睇到
 碳纖混合骨架,混合左金屬同碳纖,做到輕身而且非常紮實!仲防反!
 輕 - 99g(約20吋5骨),輕過我部iPhone XR (195g)。我會㨂99g有「不沾濕」功能,而唔㨂70g冇「不沾濕」功能。因為可以唔洗成日用膠遮袋,方便又唔會浪費!
 摺埋夠細,因為用左較薄嘅布料,所以好輕便!
 價錢 - 性價比超高,同平時D 超輕遮要賣$2xx, 依把低好多!
 三雄行老闆推介!三雄行實為良心商家(下面有延伸閱讀)

試過依把遮之後,不得不佩服老闆不斷追求進步!而太太用左依把碳纖版「不沾濕」羽傘,話把遮好似輕到冇野咁,但用起上黎就fing 兩下就乾到8-9成,真係好正!想幫自己或者太太個手袋減下磅,就要快D 試下依把不沾濕「羽」傘!

詳情:https://www.wowliving.hk/products/99g